پاوربانک هوکو Hoco B31A با ظرفیت 30000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک هوکو B31A

وزن: 400 گرم

ظرفیت باتری: 30000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و...

تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B31A

شرکت هوکو یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید تجهیزات جانبی موبایل و کامپیوتر است که در طی چندین سال اخیر توانسته با ارائه محصولاتی با کیفیت و خوش ساخت، رضایت کاربران را جلب کند. از جمله محصولات مرغوب این شرکت باید به پاوربانک هوکو Hoco B31A با ظرفیت 30000 میلی آمپر اشاره کنیم که به خوبی از عهده شارژ انواع دستگاه های دیجیتال همراه شما بر می آید. اگر در طول روز با گوشی خود زیاد کار می کنید و مدام با تمام شدن شارژ آن مواجه می شوید، پاور بانک هوکو مدل Hoco B31A انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود!

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B31A

  • 30000 میلی آمپر ساعت ظرفیت، یک محصول سرشار از انرژی!

با استفاده از شارژر همراه هوکو B31A دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی تان نباشید! این پاوربانک دارای ظرفیت عالی 30000 میلی آمپر ساعت است و قابلیت 5 تا 6 بار شارژ کردن گوشی هوشمند شما را داراست. توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده، به صورت تقریبی بوده و به ظرفیت باتری گوشی موبایل شما بستگی دارد. پاوربانک هوکو B31A از قابلیت شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراه نیز برخوردار است و به طور کامل نیازهای شما را برطرف می کند.

30000 میلی آمپر ساعت ظرفیت، یک محصول سرشار از انرژی!

  • ظاهری زیبا و کیفیت ساخت مطلوب

پاور بانک 30000 میلی آمپر هوکو B31A به صورت دورنگ طراحی شده و این موضوع باعث شده تا طراحی ظاهری آن از یکنواختی درآید. همچنین بر روی بدنه این پاوربانک خطوط کوتاهی به شکل مورب دیده می شود که علاوه بر افزودن بر زیبایی پاوربانک، از سُر خوردن دستگاه از روی سطوح صاف جلوگیری می کنند. به طور کلی پاور بانک ضد ضربه هوکو B31A دارای کیفیت ساخت مطلوبی است و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار بیش از حد، رها شدن از دست و افتادن به زمین و خراشیدگی صدمه نمی بیند.

ظاهری زیبا و کیفیت ساخت مطلوب

باید به این نکته اشاره کنیم که پاور بانک سی هزار هوکو B31A دارای وزنی معادل با 400 گرم می باشد. درست است که این میزان وزن کمی زیاد به نظر می رسد، اما فراموش نکنید که این پاوربانک دارای ظرفیت بسیار بالایی بوده و از این جهت وزن نسبتاً زیاد آن قابل توجیه می باشد. در مجموع برای حمل و جابجایی پاوربانک هوکو B31A کار چندان سختی پیش رو نخواهید داشت.

پاوربانک هوکو Hoco B31A با ظرفیت 30000 میلی آمپر

  •  قابلیت شارژ هم زمان دو دستگاه با سرعتی عالی

از جمله ویژگی های کاربردی پاور بانک 30000 هوکو B31A مجهز بودن آن به دو پورت خروجی USB است که امکان شارژ هم زمان دو دستگاه را برای شما فراهم می آورد. این پورت ها دارای شدت جریان حداکثر 2.1 آمپر هستند و به خصوص در شارژ گوشی، سرعت مناسبی در شارژدهی را به شما ارائه می دهند. پاوربانک دو پورت هوکو B31A به فناوری Quick Charge 2.0 مجهز است و از قابلیت فست شارژ نیز برخوردار می باشد. بنابراین از بالاترین سرعت شارژدهی در هنگام استفاده از آن بهره مند خواهید شد و دیگر نیازی به منتظر ماندن به مدتی طولانی برای شارژ شدن دستگاه های مورد نظرتان نخواهید داشت.

 قابلیت شارژ هم زمان دو دستگاه با سرعتی عالی

  • از امنیت دستگاه های خود در حین شارژدهی مطمئن باشید!

از دیگر قابلیت های پاور بانک فست شارژ هوکو B31A باید به امکان شارژ ایمن (MultiProtect) آن اشاره کنیم. این پاوربانک از دستگاه های متصل به آن در حین شارژدهی در برابر اختلالاتی مانند اتصال کوتاه، افزایش دما، نوسان ولتاژ و شدت جریان، شارژ بیش از حد و تخلیه باتری محافظت می کند. بنابراین از امنیت دستگاه های خود در حین شارژ شدن با پاور بانک شارژ سریع هوکو B31A اطمینان کامل داشته باشید.

از امنیت دستگاه های خود در حین شارژدهی مطمئن باشید!

  • باتری پاوربانک خود را با سرعت مناسبی شارژ کنید!

پاوربانک هوکو B31A به یک پورت micro USB با شدت جریان 2.0 آمپر مجهز است که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به شدت جریان ورودی این پورت، می توان گفت که باتری این پاوربانک با سرعت قابل توجهی شارژ خواهد شد. لازم به ذکر است که برای اطلاع از میزان شارژ باقی مانده باتری این پاوربانک می توانید از نشانگرهای LED موجود بر روی بدنه آن بهره ببرید.

باتری پاوربانک خود را با سرعت مناسبی شارژ کنید!

جمع بندی

پاوربانک هوکو Hoco B31A با ظرفیت 30000 میلی آمپر با ویژگی هایی مانند امکان شارژ سریع، ظرفیت و کیفیت شارژدهی مناسب، بدنه خوش ساخت و با دوام و بسیاری از امکانات دیگر یکی از پاوربانک های ایده آل برای مصارف روزمره است و شارژ دستگاه های مورد نظر شما را به خوبی برآورده می کند.

برای خرید پاوربانک و اطلاع از بهترین قیمت پاور بانک فست شارژ هوکو Hoco B31A به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش «نظرات» سایت ایده برتر، کاربران دیگر را در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان راهنمایی کنید.

پاوربانک هوکو Hoco B31A با ظرفیت 30000 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی